تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

روابط عمومی، حلقه اتصال مسئولان با مردم

  • کد خبر: ۱۴۱۷۷۲
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
روابط عمومی، حلقه اتصال مسئولان با مردم
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: روابط عمومی شورا نقش موثری در کارها دارد و حلقه اتصال مسئولان با مردم هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین علومی مقدم در نشست هم اندیشی مدیران ادوار زوابط عمومی و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: به عنوان کسی که لحظه به لحظه  روابط عمومی را درک کرده و نیروی روابط عمومی بوده، ظرفیت آن را می‌شناسم و میدانم که دوستان در روابط عمومی زحمت زیادی می‌کشند و عملا پیشانی هر سازمان روابط عمومی است و این قضیه در شورا مثتثنی نیست.

وی افزود: روابط عمومی همیشه مظلوم واقع شده است و اگر روابط عمومی در سازمان نباشد، سازمان نمی‌تواند کارها، اقدامات و برنامه های خود را نشان دهد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در شورای ششم دو کمیسیون جدید تحت عنوان کمیسیون ورزش و جوانان و کمیسیون بانوان ایجاد شد که بازوهای پر توان کمسیون فرهنگی هستند.
علوی‌مقدم بیان کرد: در حوزه ورزش به صورت تخصصی به برنامه‌ها پرداخته ایم و اتفاقات خوبی رخ داده است همچنین در کمیسیون بانوان اقدامات خوبی انجام شده که امید داریم بتوانیم در این چند وقت باقی مانده به برنامه و اقدامات جامع‌تری عمل بپوشانیم و اگر روابط عمومی نباشند بسیاری از موضوعات و معضلات دیده نمیشود.
وی اضافه کرد: روابط عمومی شورا نقش موثری در کارها دارد و حلقه اتصال مسئولان با مردم هستند.

به تصویر کشیدن  خدمات شورای شهر نشان دهنده توانمندی انقلاب در اداره جامعه است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اعضا شورا در این دوره به صورت شبانه روز کار می‌کنند و به تصویر کشیدن این خدمات  نشان دهنده توانمندی انقلاب و جمهوری اسلامی در اداره جامعه است و اگر این مسائل را منتقل نکنیم حس امید منتقل نمی‌شود و در نتیجه مردم ناراضی می‌مانند.

مهدی ناصحی در نشست هم‌اندیشی مدیران ادوار روابط عمومی و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: از زمان شکل‌گیری شوراها  وظیفه راهبری موضوعات مرتبط با ارتباطات میان شورا و سایر دستگاه ها و مردم برعهده روابط عمومی بوده است.

وی افزود: روابط عمومی ها وظیفه خطیری بر عهده دارند؛ امروز اگر نگاه مثبتی و منفی به عملکرد برخی مسئولان وجود دارد، حاصل عمل روابط عمومی ها است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: درحال حاضر با توجه به تغییر پلتفرم اطلاع رسانی در مسائل و موضوعاتی با مشکل مواجه هستیم که امید داریم با این همفکری و هم اندیشی ها مشکلات  برطرف شود.

ناصحی بیان کرد: برگزاری چنین  نشست‌هایی  کمک موثری در شناخت وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب دارد و انتظار داریم بتوانیم با نگاه واقع بینانه به وضعیت فعلی، شورا اسلامی شهر را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف مسیر روابط عمومی را اصلاح کنیم.

وی اضافه کرد: اعضا شورا در این دوره به صورت شبانه روز کار می‌کنند و به تصویر کشیدن این خدمات   نشان دهنده توانمندی انقلاب و جمهوری اسلامی در اداره جامعه است و اگر این مسائل را منتقل نکنیم حس امید منتقل نمی‌شود و در نتیجه مردم ناراضی می‌مانند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال اول شورا اقدامات و عملکردهای درخشانی رخ داد  اما مردم ما را با سال چهارم و پنجم شورا مقایسه می‌کنند در حالیکه شوراها در سال اول درگیر بدهی های دوره قبل هستند اما ما اقدامات اثر بخش زیادی داشتیم و انتظار داریم به درستی به مردم منتقل شود. هر چند نقاط ضعفی وجود داشته که روابط عمومی باید آن را به ما منتقل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->